Loading Events

• This event has passed.

O excursie la București

29/04/2016

La ora 5:30 am plecat impreuna cu patrula “Matelotii iscusiti” la Bucuresti. Calatoria de trei ore nu a prea contat, dat fiind ca am jucat “Varcolacii” tot drumul.

Atunci cand am ajuns in Bucuresti, Vali ne-a spus ce trebuie facut in cazul in care unul dintre noi ramane in metrou. Trebuie sa coboare la urmatoarea statie si sa astepte sosirea intregii patrule. Acestea fiind zise am plecat in cautarea unui metrou care sa se indrepte spre ,,MUZEUL NATIONAL DE ISTORIE NATURALA “Grigore Antipa”. Am gasit metroul care sa ne lase in apropiere si in momentul in care am ajuns in fata muzeului,a trebuit sa mai asteptam jumatate de ora, deoarece muzeul se deschidea la ora 10:00, iar cu aceasta ocazie am servit si minunata noastra masa de dimineata. In tot acest timp ne-am intalnit cu mai multe patrule de cercetasi exploratori care participau la BQ si care credeau ca acolo este un check point. Intr-un final am intrat in muzeu, unde am cazut de acord ca cel mai frumos obiectiv a fost pestera. Aceasta era foarte realist facuta si la fel si zgomotele de lilieci, care erau emise de difruzoare. Pe langa pestera au fost o multime de animale interesante, dar din pacate nu am putut intra la expozitia cu reptile.

Am terminat de vizitat muzeul in jurul orei 11:30 si de acolo am plecat catre PALATUL COTROCENI. Vizitarea PALATULUI COTROCENI a fost o experienta de neuitat, unde cred ca am invatat cu totii ceva despre familiile regale, in special despre o regina care avea mama rusoaica si tatal scotian si anume REGINA MARIA. REGINA MARIA a fost un model de urmat, un model de eleganta si o persoana de o frumusete orbitoare. Aceasta a avut o mare contributie in dezvoltarea politica a Romaniei, sustinand drepturile femeii.
La terminarea vizitei la castel, avut norocul sa ne intalnim cu niste prieteni de ai lui Vali, care ne-a invitat la ei acasa, vazand cat de obositi si uzi eram. Aceasta eroina este MAGDA, o persoana deosebit de calma, iubitoare si foarte intelegatoare. Atunci cand am ajuns la ea acasa am mancat si dupa am facut niste jocuri de autocunoastere si de cunoastere a celorlalti (multumesc Mada si Bie). La ora 19:30 am plecat spre gara, pentru a lua trenul spre Constanta.
Intr-un final,foarte obositi am ajuns la ora 23:20 in Constanta si de acolo la casele noastre ,unde ne asteptau paturile:). A fost o aventura de neuitat si sper sa ne intoarcem oricand vom avea ocazia!!! 🙂
OANA :*)

IMG_3034 IMG_3019 IMG_3052 IMG_3055 IMG_3059 IMG_3061 IMG_3076 IMG_3083 IMG_3093 IMG_3100 IMG_3114 IMG_3115 IMG_3129